«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024

Πανοσ. Αναπλ. Πρωτοσύγκελλος Αρχιμ. π. Θεόδωρος Θεοδοσίου: "Οι ευχές σας για την ονομαστική μου εορτή με γέμισαν χαρά"


Από: Πανοσ. Αναπλ. Πρωτοσύγκελλο Αρχιμ. π. Θεόδωρο Θεοδοσίου 
"Οι ευχές σας για την ονομαστική μου εορτή με γέμισαν χαρά. Αποτελεί τιμή για εμένα η αγάπη σας και τα αισθήματα σας προς το πρόσωπο μου. Εύχομαι ο Πανάγαθος Θεός, διά πρεσβειών του προστάτου Αγίου μου Μεγαλομάρτυρος Θεοδώρου του Τήρωνος να σας χαρίζουν ακλόνητη υγεία και κάθε προσωπική και οικογενειακή ευημερία και πνευματική πρόοδο. Ευχαριστώ επίσης όσους βοήθησαν με κάθε τρόπο στη διεξαγωγή της σημερινής πανηγύρεως, εν τη Ιερά Μονή Αγίας Τριάδος και όσους παρευρέθηκαν ή συμπροσευχηθηκαν νοερά μαζί μας."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου