«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Τρίτη 18 Ιουνίου 2024

Κυκλοφόρησε το video clip του τραγουδιού «Ο πρώτος έρωτας μου» της Βασιλικής Κατερίνη με εικόνες και άρωμα Ύδρας (βίντεο)

Κυκλοφόρησε το νέο τραγούδι  «Ο πρώτος έρωτας μου» με την πανέμορφη φωνή της Βασιλικής Κατερίνη με εικόνες και πλάνα από τη μοναδική Ύδρα.
Έτσι χθες (17/06/2024), κυκλοφόρησε το νέο video clip του τραγουδιού «Ο πρώτος έρωτας μου» της Βασιλικής Κατερίνη που γυρίστηκε εξ’ ολοκλήρου στην μαγευτική και μοναδική Ύδρα.
«Ο πρώτος έρωτάς μου» είναι ο τίτλος του νέου τραγουδιού της Βασιλικής Κατερίνη, το οποίο είναι ένα νεανικό, δροσερό, καλοκαιρινό, χορευτικό τραγούδι σε στίχους και μουσική του μοναδικού στο είδος του Ματθαίου Γιαννούλη!
Η Βασιλική Κατερίνη μια αισθαντική και ταλαντούχα τραγουδίστρια αγάπησε την Ύδρα και τώρα με το νέο της τραγούδι προβάλει τις ομορφιές του νησιού μας και μας προσκαλεί να το αγαπήσουμε και να το χορέψουμε όπως και τα προηγούμενα τραγούδια της!!!
Ευχόμαστε Καλή Επιτυχία στη Βασιλική!!!

«Ο πρώτος έρωτας μου»
Στίχοι - Μουσική: Ματθαίος Γιαννούλης
Βιολί: Μαυρουδής Αντωνίου
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Νίκος Δρακάκης
Studio ηχογραφήσεων: «Nikos D»
Video credits to: «ABOVE»
Cameraman & director: Ευθύμης Μικές
Πρωταγωνιστής: Μανόλης Άγουρος
Κυκλοφορεί από την
Aigaio Music | Record Company
Τρεις μέρες τηλεοπτικών γυρισμάτων στο κοσμοπολίτικο νησί της Ύδρας με φοβερούς επιχειρηματίες & αγαπημένους φίλους στο πλευρό μας!
•Ευχαριστούμε την αγαπημένη πρώην Αντιδήμαρχο Ύδρας και πρώην Πρόεδρο του ΚΕΔΥ Ύδρας Κατερίνα Μαραγκού για την πρόσκληση & την απεριόριστη βοήθεια στην υλοποίηση όλων όσων ονειρεύτηκα να προβάλλουμε στο video-clip μου...
•Για τα φορέματα-υπερπαραγωγή και τις στυλιστικές επιλογές το "Les amies" στην Ύδρα και την Κατερίνα Καραμήτσου-Μαραγκού!
•Hair-styling, αποκλειστικά, από την μοναδική στο είδος της Κυριακή Γεωργακοπούλου & το κομμωτήριο "ΜΟΥΣΕΣ" στην Ύδρα!
•Makeup looks από δύο καταπληκτικές make-up arists:
Κομμωτήριο "ΜΟΥΣΕΣ" & Μαρία και
Rosie Apostolidou κομμωτήριο "Commo Gusto" Ρόζυ!
•Nails by: LilianSfyroera κομμωτήριο
"Reno & Lilian Beauty team"!
•Τον Γιάννη Βούλγαρη για την ζεστή φιλοξενία όπως πάντα!
•Τον Ανδρέα Βούλγαρη και την ταβέρνα "Κρυφό λιμάνι" για το γευστικό γεύμα μέσα σε έναν "κρυφό παράδεισο" και την αμέριστη συμβολή του σε...όλα!
•Το ζαχαροπλαστείο "Τσαγκάρης" για το χειροποίητο παγωτό και τα ξακουστά αμυγδαλωτά!
•Το υπέροχο ξύλινο σκάφος "Απηλιώτης" & τον κ. Αντώνη Ράμπια για την φιλοξενία!
•Τον Σπύρο Μαύρο για την υπέροχη βόλτα με το σκάφος σε φοβερά λιμανάκια του νησιού!
•Τον Λευτέρη Καλαφάτη που ήταν δίπλα μας σε στεριά και σε θάλασσα!
•Χαλαρωτικές στιγμές ιππασίας με τα διάσημα μουλαράκια της Ύδρας, ευχαριστούμε τον Παναγιώτη Παύλου για την βόλτα στα σοκάκια του νησιού!
•Το "Vaso's Photography" & την ταλαντούχα photographer Βασιλική Γκιώνη για την φωτογραφική κάλυψη των γυρισμάτων!
«Ο πρώτος έρωτας μου» λοιπόν…το νέο μου τραγούδι που ήρθε στη ζωή μου την πιο κατάλληλη περίοδο… που τα συναισθήματα μου μπορούν να συνοδεύσουν κάθε στίχο που τραγουδάω!!
Εύχομαι και αυτό το τραγούδι να το αγαπήσετε… να το χορέψετε… και να το βάλετε στην καρδιά σας...
Με πολλή αγάπη,
Η Βασιλική σας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου