«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2024

Χριστίνα Ζαραφωνίτου: "Σήμερα, το Τμήμα Κοινωνιολογίας με τίμησε με ανανέωση της θητείας μου ως διευθύντριας του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Εγκληματολογίας"


"Σήμερα, το Τμήμα Κοινωνιολογίας με τίμησε με ανανέωση της θητείας μου ως διευθύντριας του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Εγκληματολογίας για μία ακόμα διετία, γεγονός που σημαίνει ότι θα είμαι η μακροβιότερη διευθύντριά του αν σκεφθούμε ότι ανέλαβα για πρώτη φορά την ευθύνη αυτή το 2009. Ευχαριστώ πολύ τον Πρόεδρο του Τμήματος Καθηγητή κ.Τρύφωνα Κωστόπουλο και τον Αντιπρόεδρο Καθηγητή κ.Ανδρέα Λύτρα για την τιμητική τους πρόταση για συνέχιση της θητείας μου καθώς και όλους τους συναδέλφους για την υποστήριξή τους. Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τους συνεργάτες μου που ανιδιοτελώς προσφέρουν σημαντικό έργο για την εύρυθμη λειτουργία του ΠΜΣ μας, τους συναδέλφους μου στην Συντονιστική Επιτροπή (κ.κ.Λάζο, Νικολόπουλο, Ζιούβα και την κα Βλάχου), τη Γραμματεία της Κοινωνιολογίας για τη συνδρομή της και κυρίως τους φοιτητές μας και το Σωματείο Αποφοίτων ΠΜΣ Εγκληματολογίας Παντείου "Κωνσταντίνος Γαρδίκας" για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου και γιατί μοιραζόμαστε ένα κοινό όραμα για την επιστήμη μας. Ειδικότερη μνεία θα ήθελα να κάνω στη μνήμη του ιδρυτή του αρχικού μεταπτυχιακού μας, Καθηγητή Φαρσεδάκη που θα συνεχίσει να εμπνέει πάντα τις προσπάθειές μας."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου