«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των βιβλίων της Νέλλυς Σπαθάρη "Μόνο καλοκαίρια" και "Το Νησί και ο Πέρα Κόσμος" στον ΙΑΝΟ

 

Από: nelly.spatharis
«Χθες ήταν ένα υπέροχο βράδυ!
Στον ΙΑΝΟ η Χρύσα Αλεξοπούλου παρουσίασε το μυθιστόρημά μου και ο Τάκης Αναγνωστόπουλος τη νουβέλα μου "Το Νησί και ο Πέρα Κόσμος". Η ηθοποιός Βασιλική Κούλη διάβασε αποσπάσματα των βιβλίων. Και φυσικά, οι προσκεκλημένοι μου δεν γλίτωσαν την ασταμάτητη ροή του λόγου μου.
Σας ευχαριστώ όλους θερμά και προαναγγέλλω την επόμενη συνάντησή μας στο book cafe Zatopek στις 7 Νοεμβρίου για να μιλήσουμε για το μυθιστόρημά μου Amor fati.»
 

Υ.Γ. Η Υδραία στην καταγωγή συγγραφέας Νέλλυ Σπαθάρη μέσα από τα βιβλία της και το πλούσιο συγγραφικό της έργο παρουσιάσει με ιδιαίτερη γλαφυρότητα και τεχνική, την Ύδρα και τα βιώματά της στο νησί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου