«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ευχαριστήριο μήνυμα του Διευθυντή του Γυμνασίου Ύδρας

 


Από: Γυμνάσιο Ύδρας 

📌ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ευχαριστήριο μήνυμα του Διευθυντή του Γυμνασίου Ύδρας

Μετά την ολοκλήρωση της γιορτής λήξης του σχολικού έτους και της παρουσίασης του πολιτιστικού–εκπαιδευτικού προγράμματος του Γυμνασίου Ύδρας, σε συνεργασία με το 7ο Γυμνάσιο Περιστερίου και το Ιστορικό Αρχείο – Μουσείο Ύδρας, εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς όλους όσοι τίμησαν με την παρουσία τους και στήριξαν την πραγματοποίηση της εκδήλωσης.

Η εκδήλωσή μας εντάχθηκε φέτος στις εορταστικές εκδηλώσεις των «Μιαουλείων», γεγονός που αποτέλεσε ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο μας. Για τον λόγο αυτό, ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Ύδρας και τον Δήμαρχο, κ. Γεώργιο Κουκουδάκη, για τη θεσμική αυτή ένταξη, καθώς μέσα από αυτήν αναδείχθηκε με τον καλύτερο τρόπο η προσπάθεια των μαθητών και των μαθητριών μας, αλλά και η δική τους συμβολή στη διατήρηση της ιστορικής μνήμης του τόπου μας.

🙏Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ύδρας, Σπετσών, Αιγίνης, Ερμιονίδας και Τροιζηνίας κ.κ. Εφραίμ, ο οποίος κάθε χρόνο τιμά με την παρουσία του τις εκδηλώσεις του σχολείου μας, προσφέροντας ένα σταθερό μήνυμα αγάπης, στήριξης και εγγύτητας προς τους μαθητές, τις μαθήτριες, τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους.

🙏Ιδιαίτερη τιμή για τη σχολική μας κοινότητα αποτέλεσε, επίσης, η παρουσία της Υπουργού Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, κ. Δόμνας Μιχαηλίδου. Την ευχαριστούμε θερμά, καθώς, παρά τις αυξημένες υποχρεώσεις της, ταξίδεψε ειδικά από την Αθήνα για να παρευρεθεί στη γιορτή μας, δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον της για τη νέα γενιά, το δημόσιο σχολείο και τις δημιουργικές προσπάθειες των μαθητών και των μαθητριών.

🙏Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στο 7ο Γυμνάσιο Περιστερίου, στη Διευθύντριά του, κ. Μελπομένη Παπαμάρκου, καθώς και στην εκπαιδευτικό μουσικής, κ. Όλγα Γουβιέλου, για την εμπιστοσύνη, την άριστη συνεργασία και την όμορφη κοινή πορεία που μοιραστήκαμε.

🙏Ευχαριστούμε θερμά το Ιστορικό Αρχείο – Μουσείο Ύδρας και ιδιαίτερα την Πρόεδρό του, κ. Ντίνα Αδαμοπούλου και τους συνεργάτες της κ. Ελένη Μαυρουδάκου, κ. Σταμάτη Καλαφάτη και κ. Παναγιώτη Τσίτσιζα για τη ζεστή φιλοξενία, τη διαρκή στήριξη και την πολύτιμη συμβολή τους καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης της δράσης. Το Ι.Α.Μ.Υ. ευχαριστούμε, επίσης, για την προσφορά του επίσημου δείπνου στους προσκεκλημένους μας, καθώς και για την κάλυψη μέρους των εξόδων διαμονής των προσκεκλημένων της εκδήλωσης.

Ξεχωριστές ευχαριστίες εκφράζουμε προς όλους τους ανθρώπους και τους φορείς που συνέβαλαν οικονομικά και ουσιαστικά στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης και στη φιλοξενία των προσκεκλημένων μας.

🙏Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Αλέξη Βερούκα για την εξ ολοκλήρου κάλυψη των εξόδων διαμονής των μαθητών και μαθητριών του 7ου Γυμνασίου Περιστερίου για δύο ημέρες στην Ύδρα.

🙏Ευχαριστούμε τους ξενοδόχους του νησιού μας, την κ. Ελένη Μαραγκού, τον κ. Σωτήρη Σαΐτη, τον κ. Κώστα Βούλγαρη και τον κ. Γιάννη Παστό, για τη δωρεάν διάθεση δωματίων σε προσκεκλημένους που ταξίδεψαν από την Αθήνα για να βρίσκονται κοντά μας.

🙏Ευχαριστούμε, ακόμη, τον κ. Χρήστο Μπεξή και την κ. Δάφνη Κοφίτσα για την κάλυψη  μέρους του κόστους διαμονής προσκεκλημένων της εκδήλωσης.

🙏Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στην Attica Group και στην αντιπρόσωπό της, κ. Λουκία Λούλου, για τη χορήγηση δωρεάν εισιτηρίων σε προσκεκλημένους της εκδήλωσης, καθώς και εκπτωτικών εισιτηρίων για τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους εκπαιδευτικούς του 7ου Γυμνασίου Περιστερίου.

🙏Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Ύδρας για την προσφορά του κεράσματος που ακολούθησε μετά το πέρας της γιορτής, καθώς και τον Δήμο Ύδρας για την οικονομική συνεισφορά του στην πραγματοποίησή του.

🙏Ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη εκφράζουμε προς όλους τους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου Ύδρας, μόνιμους και αναπληρωτές, οι οποίοι στήριξαν με αγάπη, υπευθυνότητα και προσωπική προσπάθεια τόσο τη συγκεκριμένη εκδήλωση όσο και ολόκληρη τη σχολική χρονιά.

🙏Το μεγαλύτερο ευχαριστώ, όμως, ανήκει στους μαθητές και στις μαθήτριες της Ύδρας και του Περιστερίου. Με την προσπάθεια, τη συμμετοχή, τη δημιουργικότητα και τον ενθουσιασμό τους έδωσαν ζωή σε όσα παρουσιάστηκαν στη γιορτή μας και μας υπενθύμισαν τη δύναμη που έχει το σχολείο όταν γίνεται χώρος έκφρασης, συνεργασίας, χαράς και ονείρων.

Σε όλους και όλες εκφράζουμε την ειλικρινή μας ευγνωμοσύνη. Η ανταπόκριση ανθρώπων και φορέων του τόπου μας στο κάλεσμα του σχολείου αποδεικνύει ότι η προσπάθεια των παιδιών μας αφορά, συγκινεί και ενώνει ολόκληρη την τοπική κοινωνία. 

Σχετικά με την εκδήλωση, θα ακολουθήσει κοινό δελτίο τύπου από τους συνεργαζόμενους φορείς.

Ο Διευθυντής του Γυμνασίου Ύδρας

Ευάγγελος Παντελής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου