«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Καρναβάλι Ύδρας του 2013 (το ξεκίνημα από την πλατεία Βότση)


Ένα πολύ όμορφο –σχετικά ζεστό- μεσημέρι με λαμπρό ήλιο, συνέτεινε ώστε να συγκεντρωθεί πλήθος κόσμου στη πλατεία που είχε ορισθεί σαν εκκίνηση για το φετινό Καρναβάλι 2013 της Ύδρας.
Μικροί και μεγάλοι, μασκαρεμένοι και μη συνέρευσαν στην πλατεία Βότση για να χαρούν, να αστειευτούν αλλά και να δουν την εκκίνηση του Καρνάβαλου που ξεκίνησε για την χαρωπή και εύθυμη πορεία του στα γραφικά στενάκια της Ύδρας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου