Το σημερινό Καρναβάλι της Ύδρας
φαίνεται ότι είχε μία από τις μεγαλύτερες σε όγκο συμμετοχή μασκαρεμένων
αλλά και συμμετεχόντων σε αυτή την εορταστική αποκριάτικη εκδήλωση.
Η διαδρομή του Καρνάβαλου –αν και τα
τελευταία χρόνια έχει περικοπεί- άρχισε από την πλατεία Βότση - «Χείλαρη» -
Καμίνια, στην συνέχεια προς τον παραλιακό δρόμο – Αυλάκι - «Περίπτερο» και κάνοντας
μια μεγάλη στάση στο Λιμάνι του νησιού για την καθιερωμένη στάση του γλεντιού με
μεζέδες και κρασί, κατέληξε στην πλατεία
της «Ξερής Ελιάς» που το γλέντι συνεχίστηκε έως αργά το βράδυ.
Οι φωτογραφίες είναι αδιάψευστες μάρτυρες της
επιτυχίας αυτής της πατροπαράδοτης εκδήλωσης και φυσικά αξίζουν συγχαρητήρια
στον Δήμαρχο Ύδρας κ. Άγγελο Κοτρώνη,
την Κ.Ε.Δ.Υ. και όλες και όλους που βοήθησαν αλλά και συμμετείχαν στην
φετινή επιτυχημένη διοργάνωση του Υδραικού Καρνάβαλου.




























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου