Φωτογραφία με ιστιοπλοϊκά στο λιμάνι της Ύδρας (φώτο από το περιοδικό "Ναυτική Ελλάς)
Φέτος συμπληρώνονται σαράντα
(40) χρόνια από την πρώτη εκκίνηση, το 1973 των ιστιοπλοϊκών σκαφών από το
Φάληρο προς την Ύδρα με διοργανωτή τον
Πανελλήνιο Όμιλο Ιστιοπλοΐας Ανοιχτής Θαλάσσης (Π.Ο.Ι.Α.Θ.) και κατεύθυνση την
Ύδρα…
Από τότε –έως και σήμερα- οι
ιστιοπλοϊκοί αγώνες γίνονται θεσμός και κάθε χρόνο συγκεντρώνουν όλο και
μεγαλύτερο αριθμό σκαφών.
«Ο αγώνας της Ύδρας που συμπίπτει με την εθνική μας εορτή,
της 25ης Μαρτίου, είναι η μεγάλη διοργάνωση που ανοίγει την αυλαία της
αγωνιστικής σεζόν. Ειδικά ο ανοιξιάτικος αγώνας προαναγγέλλει το καλοκαίρι που
κάθε χρόνο, από αγωνιστικής πλευράς, γίνεται όλο και πιο θερμό. Ο αγώνας της
Ύδρας της 25ης Μαρτίου διοργανώνεται από το 1973 από τον ΠΟΙΑΘ και συγκεντρώνει
κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό σκαφών»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου