«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Με λαμπρότητα και σε πανηγυρική ατμόσφαιρα ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου στην Ύδρα

Από το πρωί στις 07.00 οι κωδωνοκρουσίες των Εκκλησιών της Ύδρας προανήγγειλαν το χαρμόσυνο της μέρας, τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης και αποτίναξη της σκλαβιάς από του κατακτητές, ακολούθησε η Θεία Λειτουργία και στις 08.00 έγινε η έπαρση της Σημαίας.
Στις 10.30  έγινε η καθιερωμένη Δοξολογία στον Ιερό Καθεδρικό Ιερό Ναό της Ύδρας  «Παναγία η Φανερωμένη» παρουσία του Δήμαρχου Ύδρας κ. Άγγελου Κοτρώνη, του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, των αντιδημάρχων, δημοτικών Συμβούλων, Αρχών του τόπου, επισήμων και πλήθος κόσμου.
Μετά το πέρας της Δοξολογίας έγινε Επιμνημόσυνη Δέηση στον προαύλιο χώρος της Ιερής Μητρόπολης από τον Γ.Α.Ε. - Πρωτοπρεσβύτερο π. Ακίνδυνο Δαρδανό  και από τους ιερείς του νησιού.
Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο από τους κ. κ. Δήμαρχο, εκπρόσωπο Εθνικής Αντίστασης, Διοικητή Αστυνομικού Τμήματος, Διοικητή ΑΕΝ, και την Υπολιμενάρχη, μετά την κατάθεση των στεφάνων έγινε τήρηση  ενός λεπτού σιγής στη μνήμη των Ενδόξων Νεκρών.
Ο Πανηγυρικός λόγος εκφωνήθηκε από την κ. Σταματίνα Δηλαβέρη, προϊσταμένη διοικητικών υπηρεσιών του δήμου Ύδρας.


Στη συνέχεια έγινε απαγγελία Εθνικών  ποιημάτων από τους μαθητές των σχολείων της Ύδρας και κατόπιν από την χορωδία ακούστηκε επίκαιρο τραγούδι και στο τέλος εψάλει ο Εθνικός μας Ύμνος κλείνοντας την όμορφη εκδήλωση.
Ακολούθησε παρέλαση στην παραλία του νησιού από τους Μαθητές και τους Σπουδαστές μπροστά στις Αρχές του Νησιού και το χορευτικό τμήμα του Υ.Ν.Ο. χόρεψε Παραδοσιακούς χορούς.
Στις 12.30, έγινε δεξίωση στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου και απονομή χρηματικών  βραβείων  από  έσοδα κληροδοτήματος Φαμελιάρη στους επιτυχόντες  σε Α.Ε.Ι.  κατά το έτος 2013 από τον Δήμαρχο Ύδρας κ. Άγγελο Κοτρώνη.
Ακολούθησε βράβευση του αριστούχου απόφοιτου της Α.Ε.Ν. του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012, με το βραβείο "Αρχοντούλας Παπαδημητρίου", από τον κ. Νικόλαο Παπαδημητρίου. Η όμορφη εκδήλωση έκλεισε με δεξίωση που προσέφερε ο Δήμος Ύδρας στους παριστάμενους.

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου