Με την παρουσία δεκάδων κατοίκων της Ύδρας που έχουν γεμίσει ασφυκτικά την αίθουσα
εκδηλώσεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου πραγματοποιείτε με μεγάλη
επιτυχία η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του 2ου Νηπιαγωγείου και 2ου Δημοτικού
Σχολείου Ύδρας.
Οι μικροί μαθητές παρουσιάζουν τα θεατρικά «Πετρόσουπα»
και «Όνειρα στο χιόνι» και στη συνέχεια ο Άγιος Βασίλης θα μοιράσει τα δώρα του
στους μαθητές και τις μαθήτριες του Σχολείου, θα ακολουθήσει το
Χριστουγεννιάτικο bazaar.
Η διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ύδρας κ. Αρετή Νικολάου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου