Με
μεγάλη συμμετοχή και επιτυχία
πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 7 Ιουνίου
2019 η προκαθορισμένη ημερήσια εκδρομή
του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ύδρας στην
όμορφη πόλη του Τυρού της Αρκαδίας στην Πελοπόννησο.
Η
αναχώρησή έγινε το πρωί από
το λιμάνι της Ύδρας με πλωτό μέσο και η
επιστροφή το βράδυ περίπου στις 21:00.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου