Από:
κ. Αγγελική Νάζου Κοινωνική Λειτουργό
"Ημέρα
Εθελοντικής Αιμοδοσίας σήμερα για το
νησί μας!!!
Απο
τις 9.00-13.00 και από τις 17.00-21.00 επιστημονικό
προσωπικό του Τμήματος Αιμοδοσίας του
Γενικού Νοσοκομείου Νίκαιας "Αγιος
Παντελεήμων" σας περιμένει με τον
ΑΜΚΑ σας για να προσφέρετε το αίμα σας
σε μια διαδικασία που διαρκεί λίγο αλλά
η προσφορά του αξίζει μια ζωή!!!
Δεν
αρκεί να περιμένουμε να βρεθεί στην
ανάγκη κάποιος δικός μας ασθενής για
να αιμοδοτήσουμε. Ας θεωρήσουμε τον
κάθε ασθενή έναν δικό μας άνθρωπο και ας
του κάνουμε αυτό το πολύτιμο δώρο, το
οποίο ούτε πωλείται ούτε αγοράζεται!!!
Ραντεβού λοιπόν στις 9.00 στο Κουλούρειο
Νοσοκομείο!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου