ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
"Επί τη Δεσποτική εορτή της Αναλήψεως του
Κυρίου θα τελεστεί στον Ι.Καθεδρικό Ναό
Ύδρας σήμερα στις 7.00 ο Εσπερινός και
αύριο Πέμπτη η Θ. Λειτουργία.
Εορτάζει
ωσαύτως και το εν Υδρα Ιερόν Μετόχιον
της Ι. Μονής Ζούρβας την Ανάληψη του
Κυρίου".
Από:
Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο Αιδεσ.
Πρωτ. & Προϊστάμενο του Καθεδρικού
Ναού Ύδρας π. Ακίνδυνο Δαρδανό

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου