Από:
Αρχιερατικό Επίτροπο
Πανοσ. Αρχιμανδρίτη π.
Θεόδωρο Θεοδοσίου
Προϊστάμενο Ενοριακού Ναού Υπαπαντής
Χριστού Ύδρας
"Σήμερα
το απόγευμα στις 7 θα τελέσουμε τον Μέγα
Πανηγυρικό Εσπερινό της Δεσποτικής
Εορτής της Αναλήψεως του Κυρίου, στον
Ιερό Ναό μας Υπαπαντής του Χριστού!
Αύριο το πρωί στις 7 τον Όρθρο και την
πανηγυρική Θεία Λειτουργία!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου