Μετά
την ανακοίνωση από το γραφείο της
Διευθύνσεως του Ιστορικού Αρχείου
Μουσείου Ύδρας της μετάθεσης
έναρξης της επετειακής
εκδήλωσης του προσεχούς Σαββάτου 24
Αυγούστου κατά μισή ώρα, με αποτέλεσμα
αυτή να αρχίσει στις 21:30 ο
Δήμαρχος Ύδρας κ. Γεώργιος Κουκουδάκης
σε δήλωσή του (δήλωση στο facebook), αναφέρει σχετικά: “Ευχαριστώ
πολύ την κ. Αδαμοπούλου, Διευθύντρια
του ΙΑΜΥ, που έκανε δεκτή την πρόταση
μου σε συνέχεια τηλεφωνικής μας
επικοινωνίας, και μετέθεσε την ώρα της
επετειακής εκδήλωσης κατά 30 λεπτά. Θα
μπορέσουμε έτσι όλοι μας να παραβρεθούμε
και στις δύο εκδηλώσεις οι οποίες
αποτελούν διαφήμιση για την Ύδρα μας!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου