Από:
Κυνηγετικό Σύλλογο Ύδρας
"Καλή
και ασφαλή Κυνηγετική χρονιά σε όλους
με σεβασμό στη φύση, το θήραμα και τον
συνάνθρωπό μας!
Πριν
πολλά χρόνια, ο ποιητής μας Κώστας
Ουράνης έγραφε...
Όσοι δεν κυνηγούν δεν ξέρουν κι ούτε µπορούν
να διαισθανθούν πώς χτυπάει η καρδιά
του κυνηγού, όταν το σκυλί του στέκεται
σε µια “φέρµα”, ή όταν σηκώνει τ’ όπλο
του σ’ ένα κοπάδι πέρδικες, που πετιούνται
άξαφνα από µπρος του µ’ ένα πολυάριθμοµο
και δυνατό θόρυβο φτερών, µε πόσο
συγκεντρωµένο και αµείωτο ενδιαφέρον
πεζοπορεί ώρες ολόκληρες σ’ αναζήτηση
του θηράµατος όσο κι αν αυτό παίζει το
παιχνίδι που έπαιξαν οι Ρώσοι στον
Μεγάλο Ναπολέοντα κατά την προέλασή
του ίσαµε τη Μόσχα, πόσο κατέχεται από
την ελπίδα ότι αν απέτυχε σ’ αυτό το
πουλί, θα πετύχει στο επόµενο που θα του
παρουσιαστεί, τι γλυκό που είναι το
ψωµοτύρι που τρώει κοντά σε µια πηγή
λαλέουσα, ύστερα από ένα εξαντλητικό
περπάτηµα και πόσο πληρέστερα και
βαθύτερα από κάθε άνθρωπο νιώθει και
χαίρεται τη φύση αυτός που διασχίζει
κάµπους, ανεβοκατεβαίνει βουνά, σταµατάει
σε πανοπτικά σηµεία των οριζόντων,
µυρίζει θάλασσα και βραδιάζεται κάτω
από βαθιούς έναστρους ουρανούς, µέσα
σ’ ερηµιές όπου κλαυθµηρίζει η
κουκουβάγια, κρίζουν οι γρύλοι και
θροΐζουν µυστηριωδώς τα φυλλώµατα.
Oλα
αυτά βάζουν τον κυνηγό σε µια κατάσταση
θείας ευφορίας. Οι πλόκαµοι της καθηµερινής
ζωής, µιζέριες, εναντιώσεις, φροντίδες,
ανησυχίες, ξεσφίγγουν ολότελα και
αφήνουν την ψυχή και το πνεύµα ελεύθερα,
τα νεύρα του γαληνεύουν όπως κάτω από
την επίδραση οπίου κι αποδίδεται στον
εαυτό του τέτοιος που ήταν ο άνθρωπος
στη χαραυγή του κόσµου: Μονοκόµµατος,
αφρόντιστος, ίσιος κι ελεύθερος». Κώστας
Ουράνης"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου