«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

Ορκίστηκε η νέα Δημοτική Αρχή της Ύδρας

Το βράδυ της Τετάρτης 21ης Αυγούστου 2019 πραγματοποιήθηκε στο Ιστορικό Δημαρχείο της Ύδρας η τελετή ορκωμοσίας τού Δημάρχου κ. Γεωργίου Κουκουδάκη και του νέου Δημοτικού Συμβουλίου, όπως αυτό προέκυψε από τις εκλογές της 26ης Μαΐου.
Την ορκωμοσία της νέας Δημοτικής αρχής και τον αγιασμό για την νέα θητεία, τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ.κ. Εφραίμ και μαζί του τέλεσαν την ορκωμοσία ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος Πρωτ. π. Ακίνδυνος Δαρδανός, ο Αρχιμανδρίτης της Ι. Μητρόπολεως μας Πανοσολογιώτατος π. Νεκτάριος Δαρδανός, ο Πρωτ. π. Ευάγγελος Γκιάκος, ο Πρωτ. π. Ιωαννίκιος Καλαφάτης και ο Πρωτ. π. Γεώργιος Βλαχόπουλος.
Μετά την τέλεση της ορκωμοσίας ο Σεβασμιότατος Ποιμενάρχης μας κ.κ. Εφραίμ μίλησε πατρικά απευθυνόμενος στη νέα δημοτική αρχή προτρέποντας όλους σε συνεργασία. Αναφέρθηκε στο θεμέλιο της πίστης μας τον Χριστό και ολοκληρόνοντας συνεχάρη όλους του δημοτικούς συμβούλους με την προτροπή να υπηρετούν τον λαό και τους ευχήθηκε καλή θητεία.

Ομιλία Δημάρχου κ. Γ. Κουκουδάκη


Στη συνέχεια ο Δήμαρχος Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκης χαιρετίζοντας ευχαρίστησε τον λαό της Ύδρας πού ανανέωσε την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό και στο συνδυασμό του για δεύτερη συνεχόμενη θητεία και απύθυνε μήνυμα ενότητας προς τους δημοτικούς σύμβουλους της αντιπολίτευσης. Αναφέρθηκε στο έργο που έχει στόχο θέτοντας 9 στόχους με έργα που πρόκειται να γίνουν τα επόμενα 4 χρόνια (βιολογικός καθαρισμός, σκουπίδια, αλλαγή σωλήνων ύδρευσης κλπ). Δήλωσε ότι η εμπιστοσύνη του κόσμου μας γεμίζει ευθύνη αλλά ταυτόχρονα προσμετράμε στην συνεργασία της αντιπολίτευσης προς όφελος της Ύδρας και των δημοτών της και κατέληξε ευχόμενος καλή αρχή, καλή δύναμη σε όλους.
Στην τελετή Αγιασμού της νέας Δημοτικής Αρχής παρέστησαν ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος κ. Α. Μπουρδάκος, ο Λιμενάρχης κ. Γ. Μανδαλάκης εκπρόσωπος του Εθελοντικού Πυροσβεστικού Κλιμακίου Ύδρας, εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων καθώς και δεκάδες κόσμου.
Μετά το τέλος της ορκωμοσίας δόθηκε κέρασμα με αναψυκτικά και παραδοσιακά γλυκίσματα στον προαύλιο χώρο του Καθεδρικού Ναού της Ύδρας.
Τα άτομα και οι συνδυασμοί που θα απαρτίζουν το νέο δημοτικό συμβούλιο
Για τον συνδυασμό “Για την Ύδρα” του Δημάρχου κ. Γ. Κουκουδάκη στο νέο δημοτικό συμβούλιο θα εκπροσωπηθεί με τους εξής σύμβουλους: Μ. Καραμήτσος, Γ. Μπελεγρής, Α. Μαυρομάτη, Κ. Μαραγκού, Π. Ράππα, Μ. Κάτσικα, Α. Σωτηρόπουλο.
Για τον συνδυασμό «Νέοι Ορίζοντες για την Ύδρα» οι εξής δημοτικοί σύμβουλοι: Κ. Αναστόπουλος, Π. Δασκαλάκη και Α. Τσαγκάρης.
Για τον συνδυασμό “Η Ύδρα μας Ενώνει”: ο Π. Μαρκαντώνης
Για τον συνδυασμό “Οικολόγοι Ύδρας”: Μ. Τσακίρης
και για τον συνδυασμό “Ύδρα Πρώτο Νησί”: ο Ε. Κεχαγιόγλου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου