«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

Ελευθέριος Κεχαγιόγλου: "Η λέξη κλειδί είναι η ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Εμείς ως Ομάδα ΞΕΡΟΥΜΕ και ΘΕΛΟΥΜΕ"


Από: κ. Ελευθέριο Κεχαγιόγλου
«Ορκίζοµαι να είµαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω στο Σύνταγµα και στους νόµους και να εκπληρώνω τίµια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά µου». Ή «∆ηλώνω στην τιµή και στη συνείδησή µου να είµαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω στο Σύνταγµα και στους νόµους και να εκπληρώνω τίµια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά µου»
Τίμια και ευσυνείδητα λέει ο όρκος στη πίστη η στην συνείδηση του καθενός μας.
Δύσκολες έννοιες.
Το Αποτέλεσμα θα φανεί με ΕΡΓΟ και μόνο με ΕΡΓΟ.
Ας ξεχάσουμε λίγο ότι σήμερα οι Υδραίοι παρακολούθησαν την ορκομωσια του Δημοτικού Συμβουλίου του νησιού μας, αλλά ότι παρακολούθησαν την ορκομωσια ενός Διοικητικού Συμβουλίου μιας μεγάλης επιχείρησης που είναι ο τόπος μας. Γιατί στην ουσία αυτό έγινε. Οι Δημότες- μέτοχοι του πλούτου που λέγεται Ύδρα επέλεξαν και Όρκισαν αυτούς που θα το διαχειριστούν. Η λέξη κλειδί είναι η ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Εμείς ως Ομάδα ΞΕΡΟΥΜΕ και ΘΕΛΟΥΜΕ. Στο χέρι της Δημοτικής Αρχής είναι να Μπορεί. Εμείς θα στηρίξουμε με γόνιμο και επικοδομητικο διάλογο κάθε τι το θετικό. Πάμε”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου