Από:
κ. Παναγιώτη Μαρκαντώνη
“Με
συνέπεια και αγωνιστικότητα θα συνεχίσουμε
να δίνουμε τον καλό αγώνα για τον τόπο
μας, για το νησί που ζούμε και μεγαλώσαμε
τα παιδιά μας! Χωρίς αγκυλώσεις και
κυρίως χωρίς μικροπολιτικές που δεν
μας αρμόζουν, από την θέση που μας
τοποθέτησε ο Υδραικός λαός, αυτή της
αντιπολίτευσης”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου