Από: κ. Ευαγγελία Σταπατσάρη
“Με
το τέλος της εθελοντικής μας δράσης,
πρόληψης και προαγωγής της υγείας κυρίως
σε σχέση με το διαβήτη,θέλω να μοιραστώ
μαζί σας την μεγάλη ηθική ικανοποίηση
που εισπράξαμε όλα τα μέλη της ομάδας
"με οδηγό το διαβήτη" από τους
ανθρώπους που φροντίσαμε. Ταυτόχρονα όμως και τη θλίψη μου για την παραμέληση
των κατοίκων των νησιών μας ακόμη και
του Αργοσαρωνικού που βρίσκονται τόσο
κοντά, παρά τον αγώνα που κάνουν οι
επαγγελματίες υγείας εκεί,στα
υποστελεχωμένα Κέντρα υγείας και
αγροτικά ιατρεία, καθώς και οι εκάστοτε
δήμοι! Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες
και κυρίως την φίλη μου Αναστασία Καφουση
,για την ανιδιοτελή προσφορά τους! Χαιρετάμε τα υπέροχα νησιά μας, Σπέτσες, Ύδρα,
Πόρος, Αίγινα, Αγκίστρι, Σαλαμίνα και
Μέθανα, είμαστε δίπλα σας!!!”

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου