Από:
κ. Κατερίνα Μαραγκού Βούλγαρη Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Ύδρας
“Μία
ξαφνική και όμορφη επίσκεψη στο νησί
μας από τον καθηγητή τον κ. Παυλίδη. Σύντομα
θα ξεκινήσουν όλα τα προγράμματα για
τα παιδιά που είχαν αρχίσει με το
προηγούμενο προεδρείο της ΚΕΔΥ.
Ας ευχηθούμε καλή αρχή σε όλα!!!”
Ας ευχηθούμε καλή αρχή σε όλα!!!”

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου