Δήμαρχος Ύδρας κ. Γ. Ε. Κουκουδάκης:
«Καλώ όλους τους Υδραίους όπου γης αύριο
στις 11 η ώρα το πρωί, την ώρα δηλαδή που θα ακουστεί ο Εθνικός μας Ύμνος στο
Νησί μας, να βγούμε με την Ελληνική Σημαία και την Επαναστατική Σημαία της
Ύδρας, στα παράθυρα, στις βεράντες και στα μπαλκόνια μας. Μένουμε σπίτι αλλά
δεν ξεχνούμε τη Θυσία των Προγόνων μας για την Ελευθερία της Πατρίδας μας».
Η πλήρης δήλωση του Δημάρχου Ύδρας είναι η
εξής: «Αύριο (25/03/2020) ανήμερα της Εθνικής μας Επετείου στις 11 το πρωί
βγαίνουμε όλοι στα παράθυρα και τα μπαλκόνια μας κρατώντας την Ελληνική Σημαία
και την Επαναστατική Σημαία της Ύδρας μας.
Η ιστορική Ύδρα μας σήμερα (24/03/2020)
παραμονή της Εθνικής μας Εορτής σημαιοστολίστηκε. Τα αναγκαία, και απολύτως
απαραίτητα για την προστασία της Υγείας μας, περιοριστικά μέτρα μας επιτρέπουν
να τιμήσουμε με συμβολικό τρόπο την Έναρξης της Επανάστασης του 1821.
Αύριο 25/03/2020 από τις 11΄το πρωί ως τις 12
το μεσημέρι από ηχητικό σύστημα που θα εγκατασταθεί στην παραλία θα ακουστεί ο
Εθνικός μας Ύμνος και εμβατήρια. Στις 12 το μεσημέρι, μέσω skype, θα μιλήσω στην
ΕΡΤ 3 για την Ύδρα μας και τη μεγάλη της συνεισφορά στην Επανάσταση του 1821.
Καλώ όλους τους Υδραίους όπου γης αύριο στις 11 η ώρα το πρωί, την ώρα δηλαδή
που θα ακουστεί ο Εθνικός μας Ύμνος στο Νησί μας, να βγούμε με την Ελληνική
Σημαία και την Επαναστατική Σημαία της Ύδρας, στα παράθυρα, στις βεράντες και
στα μπαλκόνια μας. Μένουμε σπίτι αλλά δεν ξεχνούμε τη Θυσία των Προγόνων μας
για την Ελευθερία της Πατρίδας μας».




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου