«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020

Λέσχη Αποφοίτων Σχολής Ναυτιλίας Ύδρας - Παράταση της αναστολής λειτουργίας του εντευκτηρίου και των γραφείων

Από: Λέσχη Αποφοίτων Σχολής Ναυτιλίας Ύδρας
«Αγαπητοί συνάδελφοι, μέλη, φίλες και φίλοι της Λέσχης,
Στη μακρόχρονη ιστορία του Συλλόγου μας είναι η πρώτη φορά, που για σοβαρούς λόγους προστασίας της δημόσιας και ατομικής υγείας, το Διοικητικό Συμβούλιο υποχρεώθηκε να αναστείλει για μεγάλο χρονικό διάστημα τη λειτουργία του εντευκτηρίου και των γραφείων της Λέσχης με οδυνηρό αποτέλεσμα τη διακοπή της συχνής ζωντανής επικοινωνίας μεταξύ μας.
Η αιτία όμως αυτής της ενέργειας ήταν αρκετά σοβαρή και αφορούσε ένα ύπουλο θανατηφόρο κορωνοϊό (Covid-19), που πρωτοεμφανίστηκε στη μακρινή Κίνα γύρω στα τέλη Δεκεμβρίου του 2019 και κατάφερε μέσα σε χρόνο μικρότερο των 80 ημερών να διασπαρεί σε ολόκληρο τον πλανήτη (κρούσματα και θάνατοι έχουν καταγραφεί σε περίπου 200 χώρες) δημιουργώντας εκατόμβες θυμάτων στο πέρασμά του.
Η παγκόσμια κοινότητα βρέθηκε απροετοίμαστη να αντιμετωπίσει την πανδημία του ιού και έχει σημάνει κόκκινο συναγερμό, με τις κυβερνήσεις των χωρών, που οι κοινωνίες τους έχουν προσβληθεί από τον δολοφονικό ιό, να παίρνουν σκληρά μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του και τους ειδικούς επιστήμονες σε όλον τον κόσμο να αγωνίζονται νυχθημερόν για να ανακαλύψουν όσο γίνεται ταχύτερα φάρμακα και εμβόλια που θα προστατεύσουν τον παγκόσμιο πληθυσμό από την πανδημία του ιού.
Όπως όλοι γνωρίζουμε και συμφωνούμε, η Κυβέρνηση της χώρας μας και όλοι οι σχετικοί διοικητικοί και επιστημονικοί φορείς έχουν πάρει μέχρι σήμερα εγκαίρως όλα τα απαραίτητα μέτρα για την καθυστέρηση της διασποράς του ιού και την στήριξη του Συστήματος Υγείας με πολύ καλά αποτελέσματα. Είναι όμως απαραίτητη και η δική μας υποχρέωση, το δικό μας Χρέος, να στηρίξουμε τις προσπάθειες της Πολιτείας επιδεικνύοντας έντονη και ειλικρινή ατομική και κοινωνική ευθύνη προκειμένου να προστατεύσουμε τους εαυτούς μας, τους γονείς μας, τα παιδιά μας, τους συνανθρώπους μας γενικότερα, μικρής ή μεγάλης ηλικίας, κατά το προσεχές δίμηνο που αναμένεται να αυξηθούν και να κορυφωθούν τα κρούσματα από την πανδημία του ιού.
Ως εκ τούτου, επειδή η ζωή μας είναι πολύτιμη και η υγεία μας ανεκτίμητο αγαθό που οφείλουμε να περιφρουρήσουμε, θα πρέπει όλα τα μέλη, οι φίλες και οι φίλοι της Λέσχης να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διάρκεια αυτού και του επόμενου μήνα και να κάνουμε τρόπο ζωής στις δύσκολες αυτές στιγμές τις ακόλουθες συστάσεις της Πολιτείας:
- Μένουμε σπίτι και παραμένουμε υγιείς
- Αποφεύγουμε τον συγχρωτισμό και τις συναθροίσεις
- Ακολουθούμε τους κανόνες υγιεινής.
Κλείνοντας το σημείωμά μας αυτό ανακοινώνουμε την παράταση της αναστολής λειτουργίας του εντευκτηρίου και των γραφείων της Λέσχης μέχρι τις ημέρες του Πάσχα και εκφράζουμε θερμές ευχές προς όλους επ’ ευκαιρία της αυριανής μεγάλης εθνικής μας επετείου της 25ης Μαρτίου και της θρησκευτικής εορτής του Ευαγγελισμού της Παναγίας μας.….
Με φιλικούς συναδελφικούς χαιρετισμούς και την ευχή να παραμείνουμε όλοι υγιείς μέχρι την επόμενη επικοινωνία μας».
Θανάσης Ζεύκης
Πρόεδρος Δ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου