ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με λαμπρότητα τελέσθηκε το εσπέρας της 2ας Σεπτεμβρίου στον παμμεγέθη Ιερό Ναό του Αγίου Νεκταρίου Αιγίνης, ο Δισαρχιερατικός Εσπερινός επι τη Ιερά μνήμη της ανακομιδής των μυριπνόων Τιμίων Λειψάνων Του.
Χοροστάτησε και ομίλησε ο Θεοφιλεστάτος Επίσκοπος Ρωγών κ. ΦΙΛΟΘΕΟΣ,ενώ ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ.κ ΕΦΡΑΙΜ προσεφώνησε εμπνευσμένα .
Θα ακολουθήσει η Ιερά Αγρυπνία και αύριο 3η Σεπτεμβρίου θα τελεστεί ο Όρθρος και η Δισαρχιερατική Θ.Λειτουργία.
ΕΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ι.ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου