Από: Δήμαρχο Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκη
«Από τον σημερινό (02/09/2020) χαιρετισμό μου
στην έναρξη του 7ου Διεθνούς Συνεδρίου της Διεθνούς Ένωσης Πολιτιστικού και
Ψηφιακού Τουρισμού, του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας, στην ανακαινισμένη
αίθουσα του Δήμου μας "Μελίνα Μερκούρη". Ο Δήμος μας, τηρώντας αυστηρά
τα μέτρα αντιμετώπισης της διασποράς του ιού
Covid 19, ευελπιστεί να αποτελέσει ένα ζεστό και φιλόξενο σπίτι
παρόμοιων ποιοτικών εκδηλώσεων.
Εκδηλώσεων που δεν τονώνουν μόνο την τουριστική
κίνηση της Ύδρας μας αλλά συμβάλλουν και στην ακόμα καλύτερη προβολή της.
Οφείλω να ευχαριστήσω την Προϊσταμένη των Υπηρεσιών του Δήμου μας κ. Ματίνα
Δηλαβέρη για τις ενέργειες της να έρθει το εν λόγω συνέδριο στην Ύδρα καθώς και
τους Ανδρόνικο Τσιγκούνη (Αρχιτέκτονα)
και Στέφανο Νικολάου (Μηχανικό) για τις δωρεάν υπηρεσίες τους για την
ανακαίνιση της αίθουσας Μελίνα Μερκούρη. Τέλος ευχαριστώ την Πρόεδρο της
προαναφερθείσας Ένωσης Καθηγήτρια κ.
Βίκη Κατσώνη για την εμπιστοσύνη της. Όλοι μαζί συνεχίζουμε με ασφάλεια για την
Ύδρα μας».


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου