Με λαμπρότητα
τελέσθηκε το βράδυ της 2 Σεπτεμβρίου 2020 στον Ιερό Ναό του Αγίου
Νεκταρίου Αιγίνης, ο Δισαρχιερατικός Εσπερινός στην Ι. Μνήμη της ανακομιδής των Τιμίων Λειψάνων του Αγίου Νεκταρίου. Ο
Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ.κ. ΕΦΡΑΙΜ μίλησε εμπνευσμένα (δείτε το βίντεο).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου