Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης ημών κ.κ ΕΦΡΑΙΜ την Πέμπτη 23η Δεκεμβρίου 2021, ιερούργησε για τους μαθητές-τριες του Λυκείου Ύδρας εις τον Ι. Ναό Αγίας Βαρβάρας Ύδρας.
Μίλησε στα παιδιά για το νόημα των Χριστουγέννων και μετά την Θ. Λειτουργία άκουσε τα κάλαντα και συζήτησε μαζί τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου