Από: Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο Πρωτ. π. Ακίνδυνο Δαρδανό
"Θλιβερό συμβάν.....
Πολύ λύπη μας προξένησε η απρόσμενη πυρκαγιά στον Ι.Ενοριακό Ναό του Αγίου Δημητρίου Ύδρας.
Ατενίζοντας κάποιες φωτογραφίες διαπιστώσαμε το μέγεθος των ζημιών και μάλιστα στις Ιερές εικόνες, Δεσποτικές και φορητές.
Γενικότερα όλος ο Ι.Ναός υπέστη τις συνέπειες του πυρός.
Προσευχόμεθα ταπεινά ο Άγιος Δημήτριος να ενισχύσει τον εφημέριο και συμπρεσβύτερο μας π.Ιωαννίκιο τα επίλεκτα μέλη του Ε.Σ και όλους τους συνεργάτες ώστε σύντομα να αποκατασταθεί ο Ιερός Ναός.
Θα συμπαρασταθούμε με όλες μας τις δυνάμεις.
Έχουμε κι εμείς πικράν εμπειρία από την μεγάλη κλοπή τον Μάρτιο του 2019 στον Ι.Καθεδρικό Ναό...
Χρειάζεται τώρα υπομονή και κόπος πολύς ώστε να επανέλθει ο Ι.Ναός στην αρχική του μορφή.
Έχει ο Θεός!"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου