«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2023

Δήμαρχος Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκης: "Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα η δημοσίευση του κειμένου της εισήγησης μου στις "Διεθνολογικές Συναντήσεις Ναυπλίου"

Από: Δήμαρχο Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκη 
"Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα η δημοσίευση του κειμένου της εισήγησης μου στις "Διεθνολογικές Συναντήσεις Ναυπλίου" το 2021 που συνδιοργάνωσαν η Ελληνική Εταιρεία Διεθνούς Δικαίου και Διεθνών Σχέσεων και η Ελληνική Εταιρεία Πολιτικής Επιστήμης. Η εισήγηση μου έχει τίτλο "Ο Ναυτικός Ανταρτοπόλεμος του 1821" και βασίστηκε στο τελευταίο μου βιβλίο: "Η Ύδρα του 1821: Ανταρτοπόλεμος στη Θάλασσα" από τις εκδόσεις Σιδέρη. Ευχαριστώ τον Ομότιμο Καθηγητή Διεθνούς Δικαίου και πρώην Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου των Εξωτερικών κ. Στέλιο Περράκη για την πρόσκληση και την εμπιστοσύνη του. Τιμούμε και με αυτόν τον τρόπο την ιστορία της Ύδρας μας!"





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου