Ενημερωτικό e-mail από: ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ «ΥΔΡΑ ΠΡΩΤΟ ΝΗΣΙ»
Φίλες και φίλοι,
Εκατό ημέρες μας χωρίζουν από τις
επικείμενες δημοτικές εκλογές.
Σε εκατό μόλις μέρες ο δημότης της
Ύδρας θα έχει το δικαίωμα να εκφράσει με την ψήφο του, τη βούλησή του και να
αποφασίσει εάν θα συνεχίσει στον ίδιο δρόμο ή αν θα κάνει την ανατροπή.
Οι διαχωριστικές γραμμές που μας
χωρίζουν με τους άλλους συνδυασμούς είναι πλέον εμφανείς.
Εσείς θα αποφασίσετε, εάν θα θελήσετε
να συνεχιστεί το ίδιο καθεστώς του «διαίρει και βασίλευε»,
το καθεστώς του τίποτα και της αλαζονείας ή αν θα πάμε ΟΛΟΙ μαζί μπροστά, με γνώση, δύναμη και
αποφασιστικότητα.
Η σημερινή δημοτική αρχή δεν κατάφερε
να πράξει ούτε καν τα ελάχιστα…
Κοιτάξτε δίπλα σας, ανεργία, μιζέρια
και σκοτάδι... δυστυχώς...
Πάρτε για παράδειγμα το Μετόχι.
Όσο καιρό η υπόθεση του Μετοχίου ήταν
στα χέρια της «δημοτικής τρόικας», η υπόθεση πήγαινε από το κακό στο χειρότερο,
όταν όμως ανέλαβε άλλη ομάδα, τότε άνοιξαν οι δίαυλοι συνεργασίας με όλους,
όσους μπορούσαν να βοηθήσουν και το Μετόχι αργά αλλά σταθερά παίρνει τον δρόμο
του.
Ανήκω σε αυτούς που βοήθησαν στην
υπόθεση του Μετοχίου, όποτε μου ζητήθηκε αλλά και με δικές μας πρωτοβουλίες. Η
συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων ήταν και είναι άψογη και έτσι πρέπει να
συνεχιστεί μέχρι το τέλος. Το Μετόχι έχει δρόμο ακόμα…